sobota 14. září 2013

TOP zahraniční eshopy - 3. díl

 Tak po delší odmlce se vracím k seriálu o zahraničních eshopech s kosmetikou. Po dílech s ASOSem a Lookfantastik.com se ještě stále držím v poli těch, které nabázejí poštovné po světě zdarma.
V dnešním díle se podíváme na další britský eshop a to Feelunique.com, který se v mnohém podobá tomu minulému avšak značky, které nabízí stojí za to :)


FEEL UNIQUE

Tento eshop nabízí ebrovské množství značek. Od pleťové kosmetiky, přes produkty na vlasy až po makeup. Stejně tak třeba kulmy, parfémy a laky na nehty...
Záběr je opravdu široký a tak bych chtěl vypíchnout pár věcí, které by vám neměly uniknout.

MAKE-UP
  • DIOR - nezačínám úplně tím nejlevnější ;), ale tady seženete i ty high-end značky za velmi příznivé ceny. Já jsem si pořídila Dior BB cream v přepočtu za 700,- Kč (byl v ještě nějaké akci), v Sephoře stojí o víc jak 4 stovky víc...
  • štětce značky Ecotools byly velkým hitem než se objevila Samatha Chapmas s RT
  • L´Oreal - seženete tu vychvalované rtěnko-balzámy Caresse nebo Stain Splash, které se v našich drogerkách asi jen tak neobjeví.
  • Maybelline - co se týká této u nás běžně dostupné značky, možná budete překvapení, kolik skvělých věcí tato značka produkuje za našimi hranicemi. Od odstínů Color tattoo (Permanent Taupe u nás, myslím, nemají), přes Anti-Age make-up, vychvalovaný Lumi Touch korektor až po Smooth Primer, který osobně neznám. Co je ale dechberoucí je oddělení rtěnek - klasické Vivid Sensational jsou u nás myslím čtyři, tady anjdete ještě jednu navíc, SuperStay Lipcolor, který mám doma, ale extra unešená z něj nejsem...sice se tváří, že vydrží věky, ale po nějaké době se začne olupovat a vypadáte, jakobyste měli rty okoralé. Sensational Lipstain vůbec neznám, ale pak tu je ještě Lip Tint, o kterém mluví Lou v jednom videu. To nejlepší ale nakonec - 14 hours superstay rtěnky ve všech možných i nemožných odstínech - hned bych si nějakou pořídila. Doporučuje je i Lisa Eldridge (už jsem je zmiňovala i v minulém díle).
  • Pixi - u nás nepříliš známá značka.
  • Samozřejmostí jsou štětce Real Techniques - novinkou je pak jejich Miracle Complexion Sponge, tedy něco na způsob Beauty Blenderu akorát tak za čtvrtinu ceny...
  • Rimmel snad ani nemá smysl vypisovat - hlavně ty rtěnky jsou krásné...
  • široká kolekce Stila 
  • nakonec ještě the Balm zmiňovaný už také minule...tady ale trochu širší nabídka a momentálně i lepší ceny
VLASY
  • Alpecin - popravdě toho o značce moc nevím, ale třeba někoho zaujme.
  • obrovský sortiment Bed Head - častokrát ani nevím, na co všechno ty produkty jsou
  • Goldwell - značka profesionální kosmetiky, která se před nějakou dobou objevila i v českých krabičkách krásy, mám zkušenost s šamponem a kondicionerem na objem a byla jsem opravdu mile překvapena..takhle krásně nadýchané vlasy jsem nikdy neměla. V Senzaboxu jsem pak našla vzoreček masky 60 seconds treatment a tomhle případě musím poznamenat, že je to fajn maska, ale nějaké extra změny nepozoruji...
  • John Frieda - některými opěvovaný, jinými zatracový...vlastní zkušenost nemám...
  • L´Oreal Professionel, který sice seženete i u nás, ale vsadím se, že ceny obzvlášť těch supersize balení budou tady výhodnější.
  • Macademia - ano, tahle značka má obrovský sortiment, kromě světoznámé masky Deep Repair nabízí třeba i vlastní verzi Tangle teezeru nebo vlasový olej. Já osobně učůrávám už jenom z těch nádherných obalů...
  • další světoznámý olej na vlasy OROFLUIDO spolu se sérií dalších přípravků na vlasy
  • a když už jsme u těch olejů, nemůžu nezmínit Moroccainoil
  • samozřejmostí, kterou jsem zmiňovala už i v minulém díle jsou značky Pureology a REDKEN
PLEŤ A TĚLO
Moje poslední dobou velmi oblíbená kategorie produktů, takže se připravte...jedem:
  • kdo kouká na zahraniční youtuberky určitě zná značku Burt´s Bees, která je jednou z těch značek, které propagují přírodní ingredience a environment-friendly obaly
  • Carmex tady seženete taky,a le spíš v takových těch lepších verzích, než ten kalsický v kalíšku
  • Caudalie - u této značky všichni nemůžou z jejich toneru Beauty Elixir, nemůžu soudit, nevyzkoušela jsem...
  • Clarisonic - který mimochodem prodávají za superpřemrštěnou cenu nově v Sephoře :))
  • Crabtree & Evelyn - známé hlavně svými krémy na ruce
  • Dr. Hauschka - další značka přírodní kosmetiky
  • Elemis - populární jsou hlavně pleťové vody a tonery
  • Emma Hardie - nemůžu nezmínit  tuhle skvělou značku péče o pleť s jejich legendárním čistícím balzámem, který je to nejlepší, co mojí pleť potkalo od dob, co jsem objevila pravidelné odličování obecně. Je to nádherně vonící balzám, který nanesete na obličej mokrýma rukama, řádně vmasírujete a setřete mokrým ručníkem...
  • Korres - značka, která se objevila v posledním Ladyboxu tady nabízí celou řadu přírodních produktů péče o pleť
  • Palmer´s - slavná tělová másla, hlavně ty na strie
  • Salcura - velmi oblébené spreje na všechno možné - nejznámější je asi ten na akné, ale nabízejí také verze na ekzém apod.
  • Yes to - značka používající výtažky z různých druhů zeleniny a ovoce
  • pak tu mám ještě dvě značky samoopalovacích přípravků: relativně známy Xen-Tan a He-Shi, o němž básní Sam z Pixiwoo
LAKY NA NEHTY
Co se týká laků je to klasika:
Samozřejmě toho na Feel Unique najdete ještě o mnoho víc, tady jsem nastínila jen ty značky, které mi něco říkají a u nichž mám třeba i nějaká osobní doporučení.

Znáte a nakupujete na Feel Unique?

9 komentářů:

  1. já jsem si tam teď objednala pudr od theBalm, tak doufám, že dorazí, ne jako moje nešťastné RT z iHerbu, dva měsíce a furt nic. pokud to bude OK, tak bych si tasm určitě ještě něco objednala, ta nabídka je úžasná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, dorazí, UK e-shopy mají i jiné podmínky, když nedorazí, pošlou náhradu nebo vrátí peníze. U iHerbu je přímo v podmínkách, když si vybíráš to levnější poštovné, že za dodání neručí. Asi jako když pošleš poštou nedoporučený dopis. A třeba ti dorazí, mě dorazily moje první RT za 5 měsíců, když už jsem měla dávno koupené znovu odjinud, asi se zasekly na poště nebo na dně lodi, kdoví. Moje Fellunique objednávky by se daly počítat už na desítky a nebyl problém.

      Vymazat
  2. Znám, nakupuju, jsem závislá na UK e-shopech, takže minimálně jednou týdně až dvoutýdně mi z FU něco domů putuje. Kupuju tam i některé doplňky stravy, naposledy manukový med na zimu a pak často beru Pure Fiji, Roger & Gallet a zaujala mě nově Pacifica, jo a mají tam Guerlain Meteority, nejen, za super cenu.

    OdpovědětVymazat
  3. znam jen letmo, urcite si ho projdu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc díky za tyhle články, kromě ebaye neznám skoro žádné, takže jdu procházet!

    OdpovědětVymazat
  5. Tento eshop znám a byl jsem s ním vždy spokojená :-) těším se na další díly, máš skvělé články.

    OdpovědětVymazat
  6. nakupovala som uz x-krat. Velmi spolahlivy eshop - teda aspon ja som zatial nemala problem, do 10 dni doma, niektore znacky ake inde nemaju. Problem je tam len s niektorymi vecami, kotre neposielaju na Slovensko - Benefit napr. alebo laky na nechtnechcu posielat. Inak je to fajn, oplati sa pockat na zlavy.

    OdpovědětVymazat
  7. pěkná recenze :) ráda bych tě jako pravidelného čtenáře pozvala na giveaway u mě na blogu, budu ráda, když se zapojíš :)

    OdpovědětVymazat
  8. Od Maybelline používám krémovou tvářenku. Je fantastická. Bohužel u nás v prodeji není. Koupila jsem ji ve Francií.

    OdpovědětVymazat