sobota 7. září 2013

SRPEN: BEST OF

Sice trochu s křížkem po funuse, ale přeci.
Dneska tu mám zase oblíbence měsíce, tentokrát tedy za srpen. Musím to ale trochu uvést...
V srpnu jsem nějakému super náročnému líčení moc nedala - většinou jen sjednocená pleť, zvýrazněné řasy a obočí...občas nějaká ta tvářenka nebo bronzer. Na čem jsem ale ujížděla, byly výrazné rtěnky nebo vlastně rtěnky obecně. Dneska je to tedy spíš takové rtěnkové best of :)

Ale vezměme to popořadě. Nejdřív jeden kousíček z péče a to tělové mléko od Nivea Repair & Care. Vzhledem k mojí extrémně suché pokožce jsem si hledala něco opravdu vyživujícího, na druhou stranu ale nic moc mastného, co by se dlouho vstřebávalo. Tady jsem našla skvělý kompromis. Pumpička je už jen příjemným bonusem...
A teď už začneme tu dekorativku. Jako první bych zmínila bronzer od NYC v odstínu Sunny (myslí, že žádný jiný ani nemají)... Ano je to ten superprofláklý bronzer, o němž čtete na každém druhém blogu. Ale ten hype je určitě oprávněný. Bronzer je téměř úplně matný, má hezký odstín a málokdy se vám povede nabrat ho příliš mnoho. Osobně na jeho aplikaci používám blush brush od Real Techniques, který je na bronzování celého obličeje ideální. Na konturování pak mám radši H15 od Hakura, která je menší a líp vykreslí to, co potřebuju...
Dalším oblíbencem, který jsem v srpnu znovuobjevila je zapečená tvářenka od Bourjois. Jedná se znovu o skoromatnou (jak vidíte, moc třpytivým věcem neholduji) tvářenku, která je zapečená, takže je na ní potřeba nějaký hrubší štětec, aby vůbec něco na vaší tváři přistálo... :)
Jedná se o odstín 74, štětec, který používám je z ebay, nějaký fake PUPA z kozích štětin...
No a teď k těm rtěnkám... Vybrala jsem tři nejoblíbenější. První z nich je Maybelline Color Whisper v odstínu 440. Kdyžtak dřívější recenzi najdete tady. Jedná se o lehce zbarvený balzám, v mém případě je to oranžová. Balzám je moc příjemný, tím že není nijak extra pigmentovaný se nemusíte bát nanášení, nepotřebujete k němu ani zrcátko. Na léto jako dělané..
Druhým oblíbeným patlátkem na rty byla rtěnka od Sleek v odstínu 773 Candy Cane. Dostala se ke mně z Glossyboxu ještě loni, když jsem žila v Anglii. Bylo to v době, kdy jsem rtěnky skoro nenosila, rozhodně jsem si netroufala na takhle výraznou růžovou barvu. Dneska jsem za ní ráda. Barva je nádherná, pigmentace skvělá, zároveň rtěnka hezky hydratuje rty. A co se týká výdrže rozhodně taky není špatná.
Posledním rtěnkovým oblíbencem je rtěnka od Yves Rocher - odstín č. 13 Rose somptueux,  která se nacházela v červencovém Ladyboxu. Tohle je už trochu tmavší barva, která bude skvělá hlavně na podzim. Ale kvůli skvělé textuře, hydrataci a barvě jsem si nemohla odpustit nenosit jí už v srpnu. Byla jsem hrozně ráda, že na mě vyšel právě tento odstín bez třpytek, protože takovou bych asi vůbec nevyužila...
Pro srovnání přikládám ještě swatche všech tří rtěnek:

Co vaši měsíční oblíbenci? Mění se vaše oblíbené produkty takhle často nebo spíš máte tendenci vydržet u jednoho produktu déle?
A co vaše oblíbené rtěnky...nějaká doporučení? :)


3 komentáře:

  1. Na chvilu som mala pocit, ze si mi vybrala kupelnu a dala to na blog :-). Okrem toho bronzeru a Sleeku pouzivam presne to iste a v rovnakych odtienoch... parada. Ja som spokojna zo vsetkym co tu uvadzas, akurat by ma zaujimalo ci sme aj rovnake typy - tmave vlasy, olivova pokozka, modre oci fandim si, ze prave tieto odtiene mi pristanu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, opravdu? Tak to jsem ráda, že má někdo takhle podobný vkus.
      Taky mám tmavé vlasy a modré oči...po olivové pokožce ale jen marně toužím...jsem bílá jako stěna :))

      Vymazat
  2. Ten bronzer mám taky moc ráda, v létě jsem ho používala pořád. Jinak já jsem poslední dobou propadla olejům. Ať už na pokožku, na obličej nebo na vlasy, olejíčky u mě prostě vedou =) Hezký článek : )

    OdpovědětVymazat