čtvrtek 25. dubna 2013

SENZABOX duben 2013

S koncem měsíce je tu i další krabičkové období. Po předchozích zkušenostech, které mě ujistily v tom, že Ladybox opravdu není nic pro mě, jsem zakotvila u Senzaboxu. Po facebookové masáži, kdy inzerovali Vichy a Skin 79, jsem zase neodolala... Takže tady je:
 Krabička je zelená, což je přesně něco pro mě... Zelenou mám opravdu ráda a design tohoto boxu mě opravdu potěšil. Stejně tak se mi líbí, že Senzabox zůstává u čtvercové krabičky, je to netradiční a pěkné.

Na Facebooku byla slibována testovací sada BB krémů Skin 79 a taky značky Vichy. Po otevření krabičky byl obsah sammozřejmě mnohem větší :)
Jako první jsem sáhla právě po krému slibované značky Vichy. Jedná se o vyhlazující a rozjasňující krém Idealia. Není míněn přímo na ženy se stárnoucí pletí, ale pro kohokoli. Jako vyhlazující asi bude perfektní třeba jako podklad pod make-up. V boxu je pak balení 15 ml v malém roztomilém kelímku. Plná velikost 50 ml stojí 540 Kč. Tohle se mi moc líbí, pleťové krémy zkouším ráda, balení je akorát velké, aby člověk mohl chvíli testovat.
Vichy v řadě Idealia teď přišla i BB krémem. A jeho vzorek a letáček přiložili do boxu ke krému. Ráda ozkouším, ale nepředpokládám, že by BB byl něčím převratný, slibuje zbavení pleti šedavého podtónu, tak uvidíme...
Dalším produktem, tentokrát v plné velikosti, je antiperspirant Rexona Maximum protection. Má jít o revoluční novinku, která poskytuje až 2krát větší ochranu než běžné antiperspiranty ve spreji. Slibují ochranu až po 48 hodin (hahaha). Je to tuhý, tedý spíš krémový, produkt. Já osobně mám radši deodoranty/antiperspiranty ve spreji, ale na tuhle novinku jsem už v drogerii koukala. Doporučují totiž použít tuto Rexonu před spaním, aby mohl pořádně působit a prý má fungovat i po tom, co se osprchujete....

No uvidíme, ale myslím, že na parné léto se to hodit bude. Jen doufám, že nebude dělat fleky na oblečení. Zkusím ho opravdu používat před spaním...
Pokud si někdo dáváte pozor na složení antiperspirantů a hledáte ty bez obsahu hliníku...tenhle pro vás nebude, ve složení je klasicky hned na druhém místě. Já tohle moc neřeším, protože mám pocit, že pokud sprej tuto složku nemá, je jen deodorantem a proti pocení ani působit nemůže. Navíc negativní účinky hliníku nebyly nikdy věděcky ověřeny a všechny informace, které se šíří po internetech nejsou nijak zvlášť podložené...
V drogerii by podle Senzaboxu měl být k sehnání za 50 Kč, co si však pamatuji z DM, byl minimálně dvakrát tak drahý...

 Dál jste v dubnovém Senzaboxu mohli najít krém na ruce Ziaja z kozí řady v plné velikosti. Je určen na suchou pleť a pleť náchylnou k tvorbě vrásek... Vzhledem k mojí opravdu hodně suché (atopické) pokožce rukou využiji opravdu jakýkoli krém, pokud není plný umělých vůní a chemie, která by mě dráždila. Tenhle zatím vypadá velmi dobře, dokonce se i příjemně roztírá a rychle vstřebává.
Jediné, co bych vytkla je, že se trochu špatně otvírá, to je ale jen detail...
Prodejní cena 80 ml balení je 55 Kč.
Slibovaným trhákem boxu měla být značka Skin 79. Ano, slibovali testovací sadu, ale přece jen jsem doufala, že se bude jednat spíš o větší personalizované balení jednoho krému podle preferencí předplatitelek. Nekonalo se, místo toho jste v krabičce mohli najít malý papírový pytlíček s 6 vzorky BB krémů této značky. Popravdě řečeno mě to trochu mrzí, protože vzorky tohohle typy seženete na ebay za pár centů.
Senzabox přinesl celkem šest vzorku - VIP Gold Super BB (ten jsem zkoušela a přišel mi příliš hutný a zatěžující), růžový Super BB (ten mám už také vyzkoušený, nijak extra mě nenadchl), oranžový Super BB Triple functions, Oriental Gold BB Cream plus, Premier Gold BB Cream, který jsem ani jeden nezkoušela...no a pak ještě Snail Nutrition BB Cream, který je dost vychvalovaný, takže na ten se těším asi nejvíc...
Velká balení zmiňovaných krémů seženete na oficiálním Senzabox eshopu od 455 Kč do 625 Kč. Na ebay určitě levněji, jen riskujete nějaký ten fake...
Tady jsem maličko zklamaná, ale stejně je všechny ráda vyzkouším :)
Předposledním překvapením boxu pak bylo duo vlasové péče od Wella. Jedná se o posilňující šampon a masku pro jemné vlasy z řady Professional Volumize. Dva vzorky mají objem 30 ml, což není úplně málo.
Slibují opravdu výrazné zvětšení objemu bez zatížení. Tak uvidíme. Sice nemám super jemné vlasy, ale objem se hodí vždycky. Tuto řadu vlasové péče seženete v kadeřnictvích - šampon za 240 Kč (250 ml), masku za 279 Kč (200 ml).
Masky se hodí vždycky, šampon zkusím, i přes to, že se teď snažím trochu vyhýbat vlasovým silikonům...
Poslední trešinkou je pak vonný vosk do aromalampy od populární Yankee candle. Jedná se o vonný vosk, který lze buď nechat rozpustit v aromalampě nebo jej dát třeba do skříně, kterou vám dlouhodobě provoní. Vosk je v balení 22 g, které stojí 45 Kč.
V boxu jste mohli najít 3 různé vůně, mě potkala ta citronová...je docela příjemná, ale protože zrovna těď trpím strašlivou alergickou rýmou, moc vám vůni nepopíšu :)

Takže abych to zhodnotila... Krém mě potěšil moc, antiperpirant je taky skvělý, krémů na ruce nemám nikdy dost, BB krémy mě malinko zklamaly, ale dalo se to čekat a stejně je využiju, šampon s maskou jsou taky skvělý...a vonný vosk na závěr je jen příjemným bohusem...
Za mě tedy 4 a půl z 5... (za ty osejrovaný BB krémy)

1 komentář:

  1. ešte som si krabičku krásy neobjednávala ale ktovie možno časom neodolám :)

    pozývam ťa ku mne na GA o super ceny!
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/06/giveaway-alebo-velka-letna-sutaz.html

    OdpovědětVymazat