čtvrtek 21. března 2013

LADYBOX březen 2013


Tak jsem i poprvé objednala také Ladybox. Mám zkušenost s několika vydáními Senzaboxu a také anglického Glossyboxu. Chtěla jsem mít srovnání....
Box mi přišel dnes ráno, v krásné krabičce, která se mnohem víc podobá práve anglickému Glossyboxu - krabice z pevného kartonu (ne z několika vrstev papíru jako Senzabox), vlastní přepravní krabice s logem. I když tohle všechno jsou pořád jen nedůležité detaily.


Co jsem tedy našla uvnitř?

Jako první mi padnul zrak na Ladybox balzám.
Jde o balzám s jahodovou příchutí vytvořený speciálně pro Ladybox. Objem je 10 g a je v malé jakoby plechové krabičce.Voní krásně, jako jahody v čokoládě. Zdá se dost tmavý, ale na rtech zanechává jen takový lehký barevný nádech a je moc příjemný.
Krabička je roztomilá a praktická, za mě tedy rozhodně:

Dalším produktem je Palmer´s tělové máslo na strie.
Jde o malé balení 30 g.
Nevím, jak vy, ale já teda strie nemám. Produkt je evidentně cílen na těhulky, což nevím, jestli je správná cílová skupina Ladyboxu. Voní po čokoládě, má obsahovat kakaové máslo, kolagen a vitamín E. Každopádně je dobrý na suchou pokožku, což je sice můj případ, na druhou stranu tělových másel a jiných patlátek na tělo mám spoustu. Snad tohle využiju třeba aspoň na cesty.
Plná cena za balení 125 g je 225 Kč.
Za mě tedy nic moc:
Dál na mě ze změti papírových hoblin vykouklo Zpevňující sérum na dekolt a poprsí od značky Eveline.
Popisu, který slibuje vyplnění a pozvednutí poprsí, tedy rozhodně nevěřím. Krém dokonce tvrdí, že funguje jako neviditelná push-up podprsenka. Hahaha! Ani sebelepší krém nedokáže přeci měnit tvar prsou. Tohle je tedy dost fail. Možná dokáže třeba zpevnit pokožku dekoltu.
Krém má objem 50 ml (plná verze 200 ml stojí 139 Kč)
Zas mi to ale přijde trochu mimo cílovou skupinu Ladyboxu, kterou jsou, podle mě, mladé holky...
Každopádně zkusim a uvidim...
Za mě ale:


Co dál? Weleda čistící tonikum 2 v 1.
Jde o maličké balení 10 ml, kdy to velké 100 ml stojí 329 Kč.
Tady jsem trochu na vážkách...odličovací přípravky se hodí vždycky, zvlášť na cesty, když člověk nechce brát velké lahve micelárek apod. Tonikum slibuje skvělé odlíčení makeupu, zklidnění a posílení pokožky. Voní trochu jako Tea Tree Oil, což nevím, jestli je na odlíčená pleti zrovna nejlepší prostředek, každopádně vypadá celkem ucházejícně, až vyzkouším, poreferuji.
Za mě tedy:

Pak je tu další totální fail... Salcura Antiac čistící sprej

Jde o stejný produkt, který se objevil v Senzaboxu před pár měsíci (myslím, že v lednu). To mi přijde opravdu jako velmi špatný marketingový tah. Proč opakovat produkty, které se vyskytují u konkurence? A navíc ohledně této značky probíhalo obrovské promo typu "nejlepší britská značka kosmetiky, hádejte, co to může být?"...chudinkové ti, co doufali třeba v nějakou dekorativku od Sleek.
Tenhle sprej tedy už doma mám, jediné, na co ho používám a na co je podle mě dobrý, je zklidnění pleti po čištění (čti: nípání). Dokáže rychle začervenalá místa zklidnit. Zároveň má ale dost hloupý způsob aplikace, protože rozprašovač je tak široký, že si s ním většinou část produktu stříknete do očí, vlasů a všude tam, kde o něj úplně nestojíte.
Tohle balení je 15 ml, plné 100 ml má vyjít na 449 Kč.
Tohle tedy ne!
No a jako nejvíce promovanou značku si Ladybox na tento měsíc vybral značku Illamasqua. Nevím, jak vy, ale já doufala třeba v oční stíny, rtěnku nebo nějakou tvářenku, kterými je tato značka proslulá. Bohužel ani to se nekonalo...
Přišel lak na nehty.
Na druhou stranu musím uznat, že alespoň barvou se trefili (mám odstín Throb), je to krásná červená... věřím, že lak je opravdu kvalitní a dlouho vydrží (měl by stát 349 Kč, čímž se vám vlastně vrátí cena Ladyboxu).
Takže tady je to za mě asi takhle:
No a posledním produktem jsou Bio kokosky
Já si tedy krabičky krásy rozhodně neobjednávám proto, abych v nich nalézala sladkosti. Navíc kokos v jídle opravdu nemusím (ani nikde jinde vlastně).
Takže tohle za mě taky nic moc.
Takže jak to zhodnotit?
Na první dojem na mě Ladybox působil opravdu pěkně - krásné balení, rychlé a profesionální doručení.
Obsah mě ale víc jak zklamal...
Jen z jediného produktu jsem opravdu nadšená a to zrovna z toho, který je limitovaný a přímo Ladyboxí, 4 věci mě vyloženě otrávily, protože prostě nejsou pro mě...a ze dvou produktů jsem trochu v rozpacích.
Za mě tedy Ladybox už ne... díky.

Co vy a Ladybox? Máte zkušenosti?





1 komentář:

  1. No, to bych teda byla pěkně naprdlá, kdyby mi tohle přišlo..:( A ty sušenky, to je vrchol..:D

    OdpovědětVymazat